Aktualności

ZAJĘCIA Z JAKICH MOŻESZ KORZYSTAĆ09-08-2013

Poniżej znajdziesz, krótkie opisy zajęć z jakich można skorzystać w naszym Klubie.

  • MUSIC BIKE - jazda w grupie na rowerach stacjonarnych w rytm muzyki. Dzięki tym zajęciom niezwykle skutecznie spalisz kalorie, a grupa zmotywuje cię do systematycznych ćwiczeń. Music bike to zajęcia dla każdego, niezależnie od wieku i stopnia wytrenowania. 

  • AQUA FITNESS- To niezwykle efektywna forma ruchu dla osób pragnących schudnąć, mających kłopoty z kręgosłupem, ze stawami, układem oddechowym, sercowo-naczyniowym, a także dla cierpiących na dolegliwości związane z osteoporozą. To także skuteczny sposób walki  z cellulitem i nadmiarem tkanki tłuszczowej. Zajęcia w wodzie w specjalistycznych pasach wypornościowych, kóre utrzymują ciało w wodzie. Uczestnicy nie muszą umieć pływać, a pasy dają im pełne bezpieczeństwo podczas ruchu w wodzie.

  • AEROBOX-  zajęcia, które łączą w sobie klasyczne elementy fitnessu ze sztukami walki, takimi jak karate, boks czy kickboxing. Jednak wbrew pozorom nie jest to sport kontaktowy i nie uczy metod ataku czy obrony przed napastnikami. Zajęcia przeznaczone są dla szerokiego grona uczestników i zapewniają wszechstronny rozwój. Dużą popularnością cieszą się wśród mężczyzn, którzy unikają klasycznego aerobiku czy fitness, ze względu na przekonanie, że jest przeznaczony tylko dla kobiet. W skład ćwiczeń wchodzi kompleksowy program fitnessu, który pozwala rozwijać kondycję, wytrzymałość siłową, a także zwiększa siłę dynamiczną, szybkość i równowagę. Oprócz tego wprowadzone są ćwiczenia na kontrolę oddechu i koncentrację, jak również elementy relaksacji i kształtowania siły umysłu. Trening opiera się na połączeniu siły, elastyczności i gibkości. Odpowiednio dobrane ćwiczenia zapewniają dobrą efektywność i są przy tym bezpieczne dla zdrowia.

  • PŁASKI BRZUCH - zajęcia skoncentrowane na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie brzucha i grzbietu, poprzedzone dłuższą około 20-sto minutową rozgrzewką i zakończone rozciaganiem. Spełnienie snów o płaskim, wyrzeźbionym brzuchu. Jest to trening dla każdego.

  • BODY SHAPE- intensywne zajęcia modelujące sylwetkę. Trening ukierunkowany na poprawę kondycji, poprawę sprawności, poprawę wytrzymałości mięśniowej i spalanie tłuszczu. Główną ich cechą jest połączenie ćwiczeń dynamicznych (wykorzystujących ciężar własnego ciała) i statycznych (z użyciem hantli) w taki sposób, aby zaangażować jak najwięcej grup mięśniowych.

  • TRX- System Profesjonalnych lin TRX wykrzystuje twoją masę ciała i grawitację aby stworzyć opór podczas ćwiczeń. To wszystko czego potrzebujesz - TRX i twoje ciało - nie są wymagane dodatkowe obciążenia. Trening w zawieszniu poprawiając równowagę mięśni, stabilność stawów, dając mobilność i wzmacniając mięśnie brzucha  jest bardzo pomocny w uprawianiu sportu. Poprawia również postawę i zapobiega obrażeniom.

  • ABT- ćwiczenia wzmacniające na brzuch, uda i pośladki, spalisz kalorie, zmniejszysz swój obwód, poprawisz wygląd skóry.
    ABT są zajęciami o średniej intensywności, które polegają przede wszystkim na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Dzięki temu pozwalają osiągnąć dobre wyniki i zapewnić płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Wykonywane ćwiczenia wzmacniają również miejsca, w których pojawia się cellulit.

  • WZMACNIANIE&ROZCIAGANIE- ćwiczenia rozciągające, które pozwolą wyrzeźbić sylwetkę, wzmocnią wszytskie grupy mięśni, dodadzą energii a także wpłyną korzystnie na postawę i sprawność ruchową. Dodatkowo Twoje ciało będzie smuklejsze i piękniejsze.

  • TRENING OBWODOWY- trening, który angażuje do pracy wszystkie podstawowe partie mięśniowe. Ćwiczenia wykonujemy jedno po drugim, najlepiej bez przerwy. Momentem przerwy jest zmiana stanowiska i przygotowanie do kolejnego ćwiczenia. Wszystkie ćwiczenia składają się na jeden obwód.

  • BODY BALL- ćwiczenia z piłką, które sprawiają że pracuje kilka mięśni naraz, forma która nastawiona jest na wyszczuplenie sylwetki,a także na wzmocnienie i wysmuklenie mięśni. Nie jest to forma bardzo intensywna ale przynosząca dużo korzyści. 

  • EASY BALL-  lekcja z wykorzystaniem małej piłki easy ball to doskonale połączenie ćwiczeń równoważnych i pracy nad wzmocnieniem mięśni całego ciała. Poprzez balans, który stwarza nam piłka angażujemy mięśnie posturalne i przykręgosłupowe natomiast wykorzystanie labilności piłki daje nowe możliwości pracy mięśniowej. Easy ball to trening łączący dużą dawkę energii, fitnessu i zabawy. Obejmuje płynne układy prostych ruchów,ograniczonej do minimum choreografii bazując na zasadach treningu funkcjonalnego. Wykonywane we wszystkich płaszczyznach sekwencje ruchów do energetycznej muzyki angażują nie tylko intensywnie ciało, ale pobudzają umysł. Jest to fantastyczny program zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

  • CARDIO FIT - inaczej trening wytrzymałościowy lub tlenowy, jest najczęściej polecanym wysiłkiem dla osób odchudzających się. To doskonały sposób na spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, dotlenienie organizmu czy też zwiększenie wydajności pracy serca i płuc. Poprzez taki rodzaj  ćwiczeń możliwe jest kształtowanie wytrzymałości organizmu, a także spalanie tkanki tłuszczowej i dostarczonych kalorii. Dzięki tym ćwiczeniom osiągniesz dobre wyniki i zapewnisz sobie płaski brzuch, jędrne pośladki oraz smukłe uda. Wykonywane ćwiczenia wzmocnią również miejsca w których pojawia się cellulit

  • STEP- zajęcia odbywające się na specjalnej platformie mające na celu wzmocnienie mięśni, spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, kształtowanie głównie dolnych partii ciała, oraz zwiększenie kondycji, a to wszystko w rytmie dynamicznej muzyki nadającej tempo zajęć. Step jest treningiem zbudowanym z choreografii z wykorzystaniem platformy dla podniesienia intensywności i efektów treningu. Odpowiednio dobrane kroki i wskazówki instruktora przeprowadzą Cię z łatwością przez cykl zajęć. Ćwiczenia na Stepie doskonale działają na mięśnie nóg, pośladków, wzmacniają układ sercowo-mięśniowy, kondycję, pomagają stracić zbędne kilogramy. Przeciwwskazaniem do wykonywania ćwiczeń na stepie są problemy ze stawami, kręgosłupem, gdyż zbytnio obciążają kolana, biodra i kostki.

  • STRETCHING&RELAX- ćwiczenia, które poprawią elastyczność mięśni, trening dobrego samopoczucia, który rozciagnie Twoje mięśnie- zajęcia przy świeczkach. 

  • PILATES- gimnastyka dla każdego, to specjalny zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, przeznaczonych dla osób w każdym wieku, na różnym poziomie sprawności ruchowej.

    Program wzmacnia mięśnie obręczy środkowej czyli brzucha, grzbietu, bioder, poprawia koordynację, zwiększa ruchomość stawów i giętkość kręgosłupa.

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP-zajęcia  mające charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.
    Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy (stabilizacji) ciała są wplecione w tok lekcji . Zajęcia Zdrowy Kręgosłup wykorzystują różnoraki sprzęt, a przede wszystkim piłki rehabilitacyjne (duże fit ball, małe easy ball) i nie tylko. Wykorzystywane w treningu ćwiczenia na bazie pilatesa wzmacniają także głębokie partie mięśniowe. Zajęcia polecane dla wszystkich.

  •  SALA CARDIO- 3 bieżnie, 3 trenażery, rower poziomy, stepper 

Wróć do listy